telefon +48 665 026 161    mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

AdBlue Off

Nasza firma oferuje Państwu rozwiązanie problemów z systemami AdBlue (SCR) w pojazdach ciężarowych serii EURO 4,5, jak i najnowszych EURO 6 bez użycia emulatorów.

Między innymi w pojazdach:

  • SCANIA euro 5 i 6
  • DAF XF i CF euro 5 i 6, również system GRUNDFOS (DAF LF)
  • MAN euro 5 i 6
  • VOLVO euro 5
  • RENAULT euro 5
  • IVECO euro 5 i 6
  • MERCEDES MP3, MP4 Bluetec Euro 5 i 6. (Nowość)
  • Volvo FH 4 Euro 5, 6 (Nowość)

Dzisiejsze ciężarówki z normą spalin euro 5 i euro 6 stwarzają wiele problemów z układem oczyszczania spalin. Powodem występowania może być wiek pojazdu i zużycie elementów mechanicznych jak pompa, wtryskiwacz, zawór dozujący oraz długa eksploatacja elementów elektronicznych jak czujniki NOX, czujniki ciśnień, czujniki Lambda, przepływomierze, grzałki, czujniki temperatur itd.

Wiele problemów stwarza również sama instalacja elektryczna (zaśniedziałe złącza elektryczne, utleniające się piny w kostkach, przetarcia kabli połączeniowych), dlatego oferujemy programowe usuwanie układu AdBlue.

Jazda po drogach publicznych z niesprawnym układem oczyszczania spalin (na desce rozdzielczej podświetla się błąd informujący o awarii układu oczyszczania spalin) wiąże się z dużymi problemami podczas kontroli (ITD, POLICJA, BAG-Niemcy) ponieważ pojazd jest niesprawny.

Ceny za serwisowanie układu oczyszczania spalin w ciężarówce czy maszynach rolniczych i budowlanych są bardzo wysokie.

Po naszej modyfikacji auto juz nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny spowodowany usterkami, co niesie za sobą mniejsze zużycie paliwa.

Pojazd będzie zawsze wykazywał 100% sprawności systemu.

Dojeżdżamy do klienta w każde miejsce w Polsce!

Czy można skontrolować na drodze taką modyfikację układu AdBlue?

Niekoniecznie! Aby system oczyszczania spalin zaczął działać prawidłowo, musi być spełnionych kilka warunków:

  • silnik musi być rozgrzany i temperatura katalizatora SCR musi uzyskać temperaturę powyżej 200 stopni
  • silnik musi być poddany obciążeniu, gdyż na wolnych obrotach spaliny i tak spełniają określoną normę emisji i podawanie mocznika AdBlue nie zostanie uruchomione.

Czyli na parkingu czy stacji diagnostycznej nie ma możliwość sprawdzenia poprawności działania układu AdBlue.

Taka diagnoza może być wykonana tylko na hamowni.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.